Результати зустрічі магістрантів з директором Чернігівської обласної універсальної бібліотеки І.М. Аліфіренко та головним режисером Чернігівського обласного театру ляльок, заслуженим артистом України В.В. Гольцовим”.
Сучасний світ переповнений інформацією, текстами, словами, звуками, буквами, яких нам нІколи прочитати або нікОли не прочитати… Як же донести важливе повідомлення, як достукатись до людей, до їх емоцій, розуму? А чи знаєте ви, що 80% усієї інформації людина сприймає через фото, відео, анімацію, рисунки? Отож ви зрозуміли, що візуальний комунікатор – це фахівець, який уміє перекласти словесне повідомлення у зображення так, щоб люди все зрозуміли без слів.
Дизайн візуальних комунікацій і графічний дизайн часто сприймаються як однакові професії. Обидві передбачають створення візуальних повідомлень, які передають ідеї, емоції та інформацію аудиторії. У чому ж різниця?
Дизайн візуальних комунікацій це широкий термін, який охоплює різні дисципліни, такі як реклама, брендинг, дизайн інформації, веб-дизайн, дизайн інтерфейсу користувача та дизайн соціальних медіа. Для дизайнерів візуальних комунікацій важливо вибудувати інформаційну стратегію, контекст повідомлень, а також ставлення та сприйняття цільової аудиторії. Тому графічний дизайн – це лише один із засобів такої діяльності.
До прикладу, як створити дизайн кафе, яке б презентувало наше чудове місто, його історію, легенди, природу, красу? Цей кейс має стати відомим брендом для гостей, туристів, містян. Потрібно зануритись в глибину історії, проаналізувати сучасний Чернігів, поспостерігати за людьми, відчути колорит міста і… Ось так з’являється ідея, натхнення, що виливаються в проєкт.
Курсовий проєкт Юлії Остапенко (ОП «Дизайн візуальних комунікації)
Комунікаційні дизайнери використовують дослідження, аналіз, розповідь і тестування користувачами, щоб створювати ефективні та привабливі візуальні рішення, які відповідають потребам і цілям їхніх клієнтів та користувачів.
Так, переймаючись відновленням Чернігова, наші магістрантки зустрілися з директором Чернігівської обласної універсальної бібліотеки І.М. Аліфіренко та головним режисером Чернігівського обласного театру ляльок, заслуженим артистом України В.В. Гольцовим. Заклади культури за час коронавірусної інфекції та воєнного стану втратили значну частку своєї аудиторії, тому потребують особливої уваги і підтримки. Тому вирішили створити для них нові логотипи та інші елементи нової айдентики.
Мудборд презентує аналіз референсів, старих логотипів, стилю
модерн, кольорів для створення нової айдентики Чернігівської обласної універсальної бібліотеки. Проєкт Валерії Кот (ОП «Дизайн візуальних комунікації)
Дизайн візуальних комунікацій зосереджений на стратегії, змісті та контексті повідомлень, тоді як графічний дизайн більше стурбований естетикою, стилем і формою візуальних елементів.
Серед інструментів, якими користуються комунікаційні дизайнери, є Adobe Creative Suite, Sketch, Figma, InVision, WordPress тощо. Візуальна комунікація важлива для передавання сенсу, чи то ідеї, чи то інструкцій, чи то даних або іншої інформації, тому що:
- привертає увагу та викликає зацікавленість;
- викликає сильніші емоції у цільової аудиторії;
- покращує запам’ятовування інформації;
- заощаджує час, адже інформація передається швидше й ефективніше;
- зміцнює індивідуальність бренду, забезпечуючи уніфіковану концепцію.
- Є невід’ємною частиною бізнес‑діяльності, особливо контент‑маркетингу.
Логотип для Чернігівського обласного театру ляльок.
Проєкт Ніни Юрченко (ОП «Дизайн візуальних комунікації)
Логотип і товари з логотипом для Спортивно-оздоровчого комплексу НУ «Чернігівська політехніка». Проєкт Ярослави Найди (ОП «Дизайн візуальних комунікації)
Результати зустрічі магістрантів з директором Чернігівської обласної універсальної бібліотеки І.М. Аліфіренко та головним режисером Чернігівського обласного театру ляльок, заслуженим артистом України В.В. Гольцовим”.
Сучасний світ переповнений інформацією, текстами, словами, звуками, буквами, яких нам нІколи прочитати або нікОли не прочитати… Як же донести важливе повідомлення, як достукатись до людей, до їх емоцій, розуму? А чи знаєте ви, що 80% усієї інформації людина сприймає через фото, відео, анімацію, рисунки? Отож ви зрозуміли, що візуальний комунікатор – це фахівець, який уміє перекласти словесне повідомлення у зображення так, щоб люди все зрозуміли без слів.
Дизайн візуальних комунікацій і графічний дизайн часто сприймаються як однакові професії. Обидві передбачають створення візуальних повідомлень, які передають ідеї, емоції та інформацію аудиторії. У чому ж різниця?
Дизайн візуальних комунікацій це широкий термін, який охоплює різні дисципліни, такі як реклама, брендинг, дизайн інформації, веб-дизайн, дизайн інтерфейсу користувача та дизайн соціальних медіа. Для дизайнерів візуальних комунікацій важливо вибудувати інформаційну стратегію, контекст повідомлень, а також ставлення та сприйняття цільової аудиторії. Тому графічний дизайн – це лише один із засобів такої діяльності.
До прикладу, як створити дизайн кафе, яке б презентувало наше чудове місто, його історію, легенди, природу, красу? Цей кейс має стати відомим брендом для гостей, туристів, містян. Потрібно зануритись в глибину історії, проаналізувати сучасний Чернігів, поспостерігати за людьми, відчути колорит міста і… Ось так з’являється ідея, натхнення, що виливаються в проєкт.