1-5 липня 2024 року в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ UniCities працювала літня школа «Shaping urban environments for tomorrow», орієнтована на складні завдання, які об’єднують архітектуру, урбанізм, соціологію, екологію та спрямовані на розробку стратегій вирішення глобальних проблем у різних контекстах у містах Східної та Західної Європи.
В літній школі брали участь здобувачі вищої освіти різних спеціальностей та викладачі Національного університету «Чернігівська політехніка», а також університетів-партнерів проєкту. Від кафедри архітектури та дизайну середовища приймали участь здобувачі вищої освіти Ткачук Дмитро, Бодунова Альона, Деблік Маргарита, Кошіль Максим, Хоменко Анастасія, Кравченко Анастасія. Здобувачі працювали у змішаному форматі – онлайн та офлайн (дві локації – на базі Національного університету «Чернігівська політехніка», у створеному центрі співпраці університет-місто «UNICITIES», та на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Сікорського»).
У рамках літньої школи учасники навчалися пов’язувати принципи комплексного підходу для розробки стратегій, що ґрунтуються на ключових результатах міждисциплінарних та різномасштабних емпіричних досліджень.
В перший день відбулося знайомство учасників літньої школи. Команду НУ «Чернігівська політехніка» представив керівник проєкту від нашого університету Казимир Володимир Вікторович. Також учасники прослухали лекцію координатора проєкту Ольги Кордас (KTH Royal Institute of Technology, Стокгольм) на тему «New European Bauhaus та інші стратегічні документи ЄС у контексті адаптації до змін клімату: ключові принципи, цінності. Вплив та прикладне значення для політики відновлення в Україні», а також лекцію Олексія Пасічного (KTH Royal Institute of Technology, Стокгольм) «Технічні рішення для забезпечення кліматичної нейтральності в містах. Досвід Швеції». Учасники розділилися на групи та обрали тему проєкту, пов’язану з відбудовою кампусу НУ «Чернігівська політехніка»
Літня школа надала учасникам дивовижної можливості отримати міжнародний досвід вирішення комплексних завдань для сталого розвитку та кліматичної нейтральності міст. Завдяки ній буде зроблено важливий крок для сучасного розвитку міст України.
Студенти та викладачі протягом п’яти днів брали участь у різних лекціях, семінарах, тренінгах, дискусіях, працювали у групах над проєктами.